martes, 2 de enero de 2018

Sant Silvestre Lleida

El passat Diumenge 31 de Desembre és va celebrar la tradicional Sant Silvestre Lleidetana que aplegava ja més de 1.000 inscrits a la modalitat de 10k. Havia sentit molt a parlar d'aquesta cursa, m'havien dit que estaba molt bé on es pot fer bona marca i a la vegada habia molt nivell i divertida. Vaig decidir fer-la tot i que el dia anterior ja havia fet la Cursa dels Nassos. Els corredors de 10km vam sortir a les 11:15 del matí. Vaig sortir amb un molt bon ritme passant els 2 primers Km per sota de 3:50'/km. Pero el tercer quilòmetre va començar a haber pujada i vaig alentir el meu ritme. Del punt quilomètric 4 al 8, era una tortura (molts puja-baixa, el camí era de sorra...) en fí uns km on vaig perdre molta energia intentant anar ràpid però amb el cansament que portava ho feia impossible anant a 4:30'/km. Vaig afrontar l'última pujada on hi habia molta gent animant i involuntariament ajudava. Vaig fer una bona cursa i un bon resultat (43:22min) i cal recordar que feia 24h habia fet la Nassos.
Acabo l'any de molt bona manera! Un Top10 i una bona marca en 42h. I finalment gràcies a tots els els sacrificis d'aquest any quedo 2n Junior de la Lliga Ponent Eurosomni 2017! Bon any i molts Km a tothom!

No hay comentarios:

Publicar un comentario