martes, 2 de enero de 2018

CURSA DELS NASSOS OLIANA

El passat dissabte dia 30 de Desembre es va celebrar la penúltima cursa puntuable per la Lliga Ponent Eurosomni 2017. És una cursa més aviat mixta-muntanya ja que durant els 3 primers Km de la cursa són per carratera pero a partir de llavors fins al final són corriols i camins forestals. Jo, vaig participar-hi per segon any seguit. És va donar el tret de sortida a les 10:00 del matí i mitja hora més tard per als de 5km. Vaig sortir a un bon ritme i em va permetre col·locar-me a un bon grup. Durant els primers 3km vaig aconseguir estar entre el podi de la general, jugant entre el 1r i 3r lloc. Un cop va començar el segment de corriol, ens vam quedar els tres mès enrere en un nou grup de 5 persones que vam mantenir fins l'ultim quilòmetre on es van allargar les distàncies entre nosaltres. Finalment vaig arribar a meta en una 10ª posició a la General amb un temps de 50:51, baixant més de 5 minuts el temps de l'any anterior.

No hay comentarios:

Publicar un comentario