martes, 23 de mayo de 2017

IGUALADA URBAN RUNNING NIGHT SHOW

El passat Dissabte dia 20 de Maig ens vam desplaçar fins a Igualda on s'hi feia la 6a edició de la Igualada Urban Running Night Show, on s'hi van celebrar curses no competitives de nens i pares amb cotxets, tambè hi han competitives com 5,10,21km, jo representant de Fondistes del Solsonès vaig participar a la distància mitja, la 10K. La cursa feia bona pinta, a les 8 del vespre on ja no fa tanta calor, bon ambient, circuit 100% carretera i carrers. Jo sortia desde el calaix groc (40'-45'), el circuit consatava a fer dos voltes al circuit de 5km que vaig completar per primer cop amb 19:53', la segona volta va ser mes lenta i vaig creuar la lina de meta amb un molt bons temps de 40:33 oficial i 40:28 real, baixant casi 1' el meu Record Personal. Quedant així doncs, 79 de la General (800 participants) i 2n Júnior (Sub18). Carrera molt maca ja que és una de les que hi ha mes ambient de tota la Catalunya central, increible tot plegat!
Seguent cursa: Curssa Popular Clariana del Cardaner (Clariana del Cardaner)



No hay comentarios:

Publicar un comentario