lunes, 29 de mayo de 2017

CURSA POPULAR CLARIANA DE CARDENER

El passast Diumenge dia 28 de Maig es va celebrar a Clariana de Cardener, la 3ª edició de la Cursa Popular de 10km la qual, nomes 1km era amb carretera, la resta en pista i camins rurals, amb un ascens de 278m que es fan en practicament en els 3 últims quilòmetres. Venia de una setmana on practicament sense entrenar a causa de unes apolles que em van sortir al peu dilluns entrenant. Vaig seguir l'estretegia que havia pensat, en els moments de més baixada deixarme anar fins a un ritme de 3:30', i als llocs més plans a un ritme de 4:00, aixi poden retallar segons per la dura pujada. Al Km 7 va començar la dura pujada que la vaig aforntar a un ritme de 6 min i escaig durant el km 7 i 8, el Km 9, on hi havia el pendent ascendent més pronunciat vaig alentir el ritme anant a 7:00. Finalment, vaig creuar la linia de meta amb 45:58, un molt bon temps ja que no pensava baixar dels 50min. Al mirar la classificació vaig veure que havia arrivat al lloc 15 de la general (de 101 acavats) i 1r Sub 23 (treient-li 15min al segon).
Aquest cap de setmana ja decidirem si toca descansar o anar a Juneda on es fa la Cursa de les Cassoletes.

No hay comentarios:

Publicar un comentario