lunes, 15 de enero de 2018

CREMA TORRONS MIAMI PLATJA

El passat Diumenge dia 14 de Gener del 2018 es va disputar la tercera edició de la Crema Torrons. Una cursa que es fa a la localitat de Miami Platja (Tarragona). Tenia dos proves la curta de 5km i la llarga de 10km. El recorregut és pla ja que la major part del recorregut és per a la vorera de la platja.
Aquesta cursa em va cridar l'atenció perquè era molt plana i buscava alguna que no sigues per a Lleida, per canviar una mica d'aires. Ja que volia canviar d'aires vaig triar fer cursa curta (5km) que encara mai habia fet aquesta distancia, no s'habia que podria passar, ni quin temps faria pero m'imaginava uns 19:30.
Vaig arribar a Miami de bon matí i la veritat es que feia una mica de fred i vent. Finalment vaig arribar a la conclusio que no feia tant vent i no em vaig possar cap tèrmica, i vaig encertar, durant la cursa em vaig sentir bé. Primer van sortir els corredors de 10km (amb retard) i un cop ja donat el tret de sortida, els corredors de 5k ja ens vam posar llestos per sortir. Em vaig possar a primera fila i vaig estar parlant amb alguns corredors, tothom deia el mateix: és una cursa plana per a fer bon temps ja que a internet marcaven 12m d'ascens. La meva estretegia era donar-ho tot desde el primer Km. I aixi va ser, el primer punt quilomètric el vaig passar amb 3:34 un ritme molt alt en que no estic acostumat anar, pero em sentia tant bè que vaigaguantar un quilòmetre mes i el segon el vaig fer en 3:38. Els dos primers Km van ser molt bons pero a partir d'aqui venia la pujada que en total va ser de 45m i no 12m com deia la organització. El km 3 vaig anar ja una mica més lent (3:46) i el quart quilómetre que constava d'una pujada de 400m de llarg en 4:10. Ja no em quedaven forçes per a res, pero faltava 1km i no podia fallar, anava bé. Els anims de la gent em van ajudar i vaig fer l'ultim Km a 3.53. Fent aixi un temps de 18:42 (per a res m'ho imaginava) i 2n Sub18 i 10è de la General.
Molt bona cursa tot i que em va sorpendre l'ascens final. I un resultat que no mesperava per a res.

No hay comentarios:

Publicar un comentario