martes, 16 de mayo de 2017

MITJA MARATÓ TÀRREGA

El passat diumenge 7 de Maig es va disputar a Tàrrega els 10km i MM, jo respresentant del club Fondistes del Solsonès, vaig participar a la modalitat llarga, siguent la meva primera Mitja Marató. La veritat es que estava molt nerviós ja que mai en conpetició ni entrenaments havia assolit aquesta quantitat de quilometres.  Vaig sortir a un ritme de 4:30min/Km pero al 10è punt quilomètric vaig haver de afluixar el ritme ja que notava que no acavaria en aquest ritme, fins que vaig anar a un ritme de 5:30min/Km i en alguns punts 30seg mes lent. Els ultims quilometres, és van fer eterns ja que les cames ja no responien i vaig creuar la linia de meta amb 1h 46min 42seg. Acavant 168 de la general. La MM va ser liderada per Alexandre Tàssies en homes i Rosamari Carulla en dones
En la 10.000m, van guanyar Ricard Pasto i Meritxell Bonet respectivament. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario